Aspirator Electrolux fără sac

După îndelungi căutări am decis să achiziţionez un aspirator nou. Am cumpărat de la emag.ro modelul Electrolux ESPC72RR. 

Comanda a fost livrată în mod obişnuit, prin curier, fără probleme. Eram destul de reticentă cu privire la aspiratoarele fără sac, cum este şi acesta, însă nu regret că l-am cumpărat; este într-adevăr un aparat de calitate. Este puternic, trage foarte bine, iar accesoriile sunt foarte utile (peria specială pentru parchet, peria specială pentru tapiţerie, peria turbo, peria specială pentru gresie, accesoriu pentru spaţii înguste, etc). 

Aspiratorul are filtru anti-mirosuri, tub telescopic cu mâner de prindere, două poziţii de "parcare", regulator de putere pentru a regla puterea de aspirare în funcţie de suprafaţa/obiectul de aspirat. Cablul de alimentare este suficient de lung, nu necesită prelungitor şi se derulează automat.

Filtrele sunt lavabile, nu necesită înlocuire (aspiratorul are două filtre - unul in fata, sub rezervorul de colectare, care se spala odata pe an ( se poate inlocui cu codul EFH12W) şi celălat în spate, sub capacul de plastic,  se spală lunar).

Aspiratorul nu este foarte silenţios, deşi fabricantul "se laudă" cu tehnologia Silence Pro System. dar, totuşi, este un aspirator, cât de silenţios poate fi?

Se curăţă destul de uşor după folosire şi nu "scapă" praf. Lipsa sacilor aduce avantajul că nu trebuie să mai cheltui periodic bani pentru saci.

După ce l-am scos din cutie a trebuit să fie înregistrat pe situl producătorului pentru garanţie, dar acest lucru s-a făcut foarte uşor, doar am uploadat o fotografie a etichetei cu datele de identificare.

Per total, sunt mulţumită de noua mea achiziţie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Soundbar Samsung HW-Q60T - review

Rack extern - la ce foloseşte?