Saptamana trecuta, Microsoft a castigat o noua batalie in razboiul sau cu rivalii Yahoo! si Google, anuntand ca a devenit singurul partener pentru afisarea de advertising si cautari platite pe retea de websituri din portofoliul "The Wall Street Journal's". (Sursa:
Microsoft.com).
Barrons.com, MarketWatch.com, AllThingsD.com si alte websituri vor fi de acum parte a retelei in plina expansiune a Microsoft; acordul realizat astfel urmeaza sa aduca peste 20 de milioane de vizitatori unici lunar pe aceasta platforma de advertising. Brian McAndrews, senior vice president al diviziei "Advertiser and Publisher Solutions" al Microsoft a declarat ca " reteaua Wall Street Journal este una dintre cele mai mari din acest domeniu foarte dinamic pe verticala si suntem incantati sa o adaugam in portofoliul nostru".
Acordul, care a intrat in vigoare la 1 februarie, este incheiat pentru o perioada de doi ani. Se pare ca astfel Microsoft isi intareste si mai mult pozitia pe piata, in plus fata de cresterea obtinuta prin incheierea acordului cu CNBC, recent incheiat si estimat la 500 de milioane de dolari, pentru continut si advertising impartit intre Microsoft si Viacom.
In decembrie anult trecut, firma ComScore a confirmat pozitia Google ca fiind dominanta, cu circa 58,4% din traficul organic (din rezultatele cautarilor). Yahoo! detinea atunci, 22,9%, iar Microsoft era cu mult in urma, cu o cota de doar 9,8%.
Noile acorduri semnate de Microsoft vor creste cota acestei companii, insa este posibil ca achizitia de catre Google a companiei DoubleClicks (achizitie aflata in stadiu de finalizare) sa mareasca de fapt decalajul dintre cele doua rivale.
Comentarii